TALLERS DE TARDA

Stéphane Els  Paris 

Taller de tarda.

http://www.lanuitlejourn.com

Marcelo Ebrés  Argentina Ester Forment, Ripoll

Taller: Deliri acrobàtic. Del sol al vol.

En aquest taller treballarem els mecanismes físicas que ens porten a jugar amb la força de la gravetat, el terra, el nostre cos i el cos dels altres.  Des de la consciència corporal, la cinèrgia i el fluxe del moviment, trobem el “momentum” que ens porta a viatjar del terra al vol.  Dedicarem la nostra atenció a focalitzar el fluxe mecànic, per una corporalitat relaxada, conscient i fluïda fins arribar a “volar”.

http://www.esterforment.com

 

Laia Minguillón Esparraguera 

Taller: Ballant amb l’aire i la terra  

És un taller laboratori per descobrir que mai estem ballant sols, sempre estem en contacte de dos suports, l’aire i el terra, i just aquests són els dos suports més extrems que ens podem trobar, un per la seva delicadesa i l’altre per la seva solidesa. Si prenem consciència de jugar amb tots dos podrem gaudir d’un munt de textures  d’ entre un suport i l’altre, entre elles incloent un objecte, un altre cos.

http://www.elturonetdansa.com

Cristiane Boullosa Brazil-Vigo-Madrid 

Taller: 3 espais per la improvització col·lectiva

Com a resultat del procés de treball que vinc desenvolupant proposo treballar en aquesta trobada, l’estat del ballarí quan improvitza desde la vivencia de tres estats diferents.

En aquests anys d’investigació del moviment i de la composició instantánea, a través de la Improvització, han surgit moltes preguntes estètiques en relació al sentit de l’escena actual, de l’art, de la necessitat del ballarí-compositor, d’expressar o comunicar i van aflorir molts judicis i pre-judicis.

En el darrer any de treball, me n’he adonat que hi ha tres espais en el sentir de l’intèrpret que afloraven en totes les propostes que desenvolupàvem: l’espai com a observador (desencadenant de judicis), l’espai com a intèrpret (sentiments, memoria o contingut com a profesional) i l’espai com a compositor (desitjos, habilitat en la presa de decisions i utilització del material desencadenant).

També me n’he adonat que el trànsit conscient per aquests tres espais, canviava l’energia de la peça creada i que es resolíen molts dels conflictes que sempre solíen generar bloquejos físics, mentals o emocionals.

M’agradaría oferir algunes de les dinàmiques que practiquem per fer més conscient la vivencia entre aquests tres espais i així arribar a la improvització col·lectiva amb vistes de l’escena.

http://www.bambudanza.com

Matilde Madrid-Berlin

Taller: Cuerpo Comunicativo

En este laboratorio nos centraremos en las capacidades de expresión de nuestro cuerpo, con ayuda de técnicas de Mimo y Teatro Gestual.

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s